مصاحبه آرشیو خبر ها
تغییرات در یووه برای بازی با پارما

تغییرات در یووه برای بازی با پارما

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی باشگاه یوونتوس در آستانه برگزاری هفته یازدهم سری آ و مصاف با پارما در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود :

 

" من ترجیح می دادم رم با فاصله ای 10 امتیازی پشت سر ما باشد تا 3 امتیاز ".

 

" من شک نداشتم که ناپولی هم به جمع مدعیان اسکودتو بازخواهد گشت و آن ها در چند وقت اخیر در تمامی رقابت ها در سطحی بالا فوتبال بازی کرده اند. ".

 

" این بدین معنا نیست که یک بازی بد یا یک بدشانسی در بازی ها کیفیت مدعیان را زیر سوال ببرد.رقابت های این فصل متوازن و جالب خواهد بود ".

 

بیانکونری بازیکنانی نظیر ویدال،بارزالی،آساموآه،اورا،مارونه و کاسرس را در اختیار ندارد :

 

" من فکر می کنم ما از همان سیستمی(2-1-3-4) که در بازی سه شنبه استفاده کردیم بهره خواهیم برد ".

 

" من از تابستان تصمیم گرفته بودم که به سیستم قدیمی تیم دست نزنم اما حالا فکر می کنم زمان ایجاد تغییراتی در تیم است.پادوین،اوگبونا یا کیه لینی می توانند در سمت چپ بازی کنند.ما از یک بازی خسته کننده می آییم و بالانس و تعادل در تیم زمانبر خواهد بود ".

 

خبر هایی مبنی بر حضور توز در زمین در نقش تریکوارتیستا مخابره شده است :

 

" برای توز سخت و غیر ممکن است که آمار گلزنی که زود هم آغاز کرد را حفظ کند اما او خوب کار می کند و مهمتر از همه چیز در خدمت تیم است.مشکلی به نام توز در تیم وجود ندارد.موراتا جوان است و نیازمند این است که رشد کند و این در حالیست که یورنته برای ما در باکس حریف به عنوان یک نقطه مرجع به شمار می رود و در هوا هم برتری دارد.من 5 مهاجم فوق العاده دارم که در این میان کومان فرصت زیادی برای عرض اندام پیدا نمی کند اما او آینده درخشانی پیش رو دارد ".

 

" پارما هفته گذشته اینتر را شکست داد و آن ها تیم خوبی هستند.آن ها آنتونیو کاسانویی را در اختیار دارند که به تنهایی می تواند سرنوشت یک بازی را تغییر دهد.برخی معتقدند او اندکی دیوانه است اما افراد کمی در جهان هستند که می توانند همانند او پاس دهند ".

 

" آن ها اعتماد به نفس و شور و اشتیاق خود را دوباره باز یافته اند.آن ها تمام هفته را برای آماده سازی فرصت داشته اند و از نظر روانی و فیزیکی بهتر شده اند ".

 

" ما باید باهوش باشیم و سرمان را نباید زمانی که همه چیز خوب پیش می رود بیش از حد بالا بگیریم و زمانی که عکس آن اتفاق افتاد آن را به پایین بیندازیم".

 

بیانکونری سه شنبه در لیگ قهرمانان توانست بازی 2-1 باخته را برگرداند اما ویدال با از دست دادن پنالتی برتری آن ها در مصاف رو در رو را از بین برد :

 

" آن پنالتی مهم بود.اما ویدال در آن صحنه اشتباه کرد و این برای همه ممکن است رخ دهد.در یک طرف ما برای پیروزی خوشحال هستیم و در طرف دیگر برای آن پنالتی از دست رفته ناراحت ".

 

" این به این معنی نیست که ما تمامی مشکلاتمان را حل کردیم.ما هنوز باید در بحث تمام کنندگیمان بهتر شویم.تنها راه برای بهتر شدن تمرین کردن و تکرار حرکات و جابجایی ها در جلوی دروازه حریفان بارها و بارها همانند ورزش بسکتبال است ".

 

توئیت شما پس از پروزی برابر المپیاکوس و نشانه هایی از راحتی پس از پیروزی بر این تیم :

 

" این طبیعی بود که زمانی که من به اینجا آمدم هواداران با کونته انس گرفته بودند و استقبال گرمی را از آن ها دریافت نکردم.من همواره رابطه ای خوب مبتنی بر احترام با هواداران دارم و طبیعی بود برای موفقیت و پیروزی به تدریج نیازمند وقت و زمان بودم ".


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: